ERP I CRM SUSTAVI
Upravljanje odnosima s kupcima (CRM) i planiranje resursa poduzeća (ERP) su dvije opcije za tvrtke koje žele pojednostaviti i poboljšati svoje poslovne procese. Oboje su softverska rješenja koja povezuju podatke između različitih odjela i automatiziraju ručne, vremenski zahtjevne zadatke. I dok imaju neke slične prednosti i funkcionalnosti, nisu zamjenjivi - svaki ima svoju posebnu svrhu.
CRM sustavi podržavaju i povezuju funkcije poslovanja prednjeg ureda, poput marketinga, prodaje, oglašavanja i korisničke podrške. ERP sustavi, s druge strane, uglavnom podržavaju i povezuju funkcije stražnjeg ureda, poput financija, operacija lanca opskrbe i ljudskih resursa.
Pročitajte dalje kako biste saznali više o prednostima CRM-a i ERP-a, razlikama između njih te je li jedan, ili oba, prikladna za vaše poslovanje.
Ključne informacije:
Pročitajte dalje kako biste saznali više o prednostima CRM-a i ERP-a, razlikama između njih te je li jedan, ili oba, prikladna za vaše poslovanje.
Ključne informacije:
- CRM i ERP su oba softverska rješenja koja pridonose poslovnoj vrijednosti centralizacijom podataka i automatizacijom procesa.
- CRM automatizira interakcije s kupcima i uvide, dok ERP automatizira poslovne procese i operacije.
- Integracija CRM-a i ERP-a dalje smanjuje silose podataka i pomaže vam iskoristiti maksimum iz svojih sustava.
Što je CRM?
Upravljanje odnosima s kupcima je softver za poduzeća koji automatizira način na koji kupac interagira s vašim poslovanjem. Često je dio većeg paketa aplikacija za iskustvo korisnika (CX) koji mogu uključivati marketing, oglašavanje, e-trgovinu i rješenja za korisničku podršku. CRM sustav prati i pohranjuje sve prikupljene podatke o kupcima, uključujući komunikaciju s prodajnim predstavnicima, ponude, povijest kupnje i zahtjeve za uslugama.
Mnoga CRM rješenja nadopunjuju te zapise o kupcima putem izvora podataka trećih strana kako bi osigurala da su kontakt podaci potpuni i ažurirani. Svi ovi podaci o kupcima mogu se zatim dijeliti unutar organizacije, omogućujući korisnicima bolje razumijevanje što se događalo na svakom dodirnom bodu. CRM rješenja vrhunske klase također koriste umjetnu inteligenciju (AI) za analizu povijesti kupca i predlaganje preporučenih sljedećih koraka za prodaju.
Upravljanje odnosima s kupcima je softver za poduzeća koji automatizira način na koji kupac interagira s vašim poslovanjem. Često je dio većeg paketa aplikacija za iskustvo korisnika (CX) koji mogu uključivati marketing, oglašavanje, e-trgovinu i rješenja za korisničku podršku. CRM sustav prati i pohranjuje sve prikupljene podatke o kupcima, uključujući komunikaciju s prodajnim predstavnicima, ponude, povijest kupnje i zahtjeve za uslugama.
Mnoga CRM rješenja nadopunjuju te zapise o kupcima putem izvora podataka trećih strana kako bi osigurala da su kontakt podaci potpuni i ažurirani. Svi ovi podaci o kupcima mogu se zatim dijeliti unutar organizacije, omogućujući korisnicima bolje razumijevanje što se događalo na svakom dodirnom bodu. CRM rješenja vrhunske klase također koriste umjetnu inteligenciju (AI) za analizu povijesti kupca i predlaganje preporučenih sljedećih koraka za prodaju.
Koristi CRM-a:
- Poboljšava korisničku podršku: Centralizacijom upravljanja podacima o kupcima, CRM stvara točnije profile kupaca koji mogu ubrzati vrijeme odgovora i olakšati suradnju između prodaje, usluge i marketinga.
- Povećava produktivnost: Alati CRM-a i automatizacija pojednostavljuju uobičajene zadatke, poput unosa podataka i ažuriranja informacija o kupcima. To ubrzava procese, smanjuje pogreške i oslobađa zaposlenike da se fokusiraju na značajniji rad.
- Pruža uvid: CRM stvara i upravlja velikim količinama podataka, uključujući demografiju kupaca, njihove preferencije, interakcije s vašom tvrtkom i njihovu povijest kupovine. Ti podaci mogu se analizirati kako bi se optimizirali različiti aspekti odnosa s kupcima, kao i upravljanje fakturama i poboljšanje prognoze prodaje.
- Povećava zadržavanje kupaca i prodaju: S opsežnim uvidima u interese, potrebe i povijest kupaca, prodaja može donositi bolje odluke o tome kako ih učinkovitije usluživati i identificirati ciljeve za dodatni prihod.
Vaš potpuni vodič za moderni ERP Otkrijte što definira moderno ERP rješenje i kako cloud ERP potiče poslovnu agilnost i inovacije.
Što je ERP?
Planiranje resursa poduzeća je vrsta poslovnog softvera koji upravlja, automatizira i povezuje svakodnevne poslovne procese stražnjeg ureda, poput računovodstva, nabave, upravljanja projektima, upravljanja lancem opskrbe, upravljanja rizicima i ljudskih resursa.
ERP paket može također uključivati upravljanje poslovnim rezultatima: softver koji pomaže planirati, proračunavati, predviđati i izvještavati o financijskim rezultatima organizacije.
Objedinjujući ove poslovne procese unutar jedne tehnološke platforme, ERP sustavi mogu optimizirati operacije i pojednostaviti radne procese. Sakupljanjem zajedničkih transakcijskih podataka organizacije iz različitih izvora, ERP sustavi omogućuju protok povezanih podataka između odjela, eliminiraju dupliciranje podataka i osiguravaju integritet podataka pohranjivanjem podataka na centralnom mjestu - jednom izvoru istine.
Ukoliko želite unaprijediti svoje poslovanje javite nam se s povjerenjem!
Ukoliko želite unaprijediti svoje poslovanje javite nam se s povjerenjem!
Nordia Digital
Kontaktirajte nas
Stvarajmo Zajedno
Javljamo se u najkraćem roku.